Det finns en köksfläkt (från Boffi) som jag tyckt om väldigt länge men nu då vi planerar för vår köksplanering så har det visat sig att fläkten utgått ur sortimentet (och det verkar dessutom som om den var på tok för dyr). Är det någon som vet var jag kan hitta en fläkt som påminner om den här?

• fläkt.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Tack för tipsen!

Hör av dig till Fjäråskupan och kolla om de kan bygga en åt dig.

Ni har inte funderat på en som är integrerad i taket så ni slipper se något som sticker ner? De kostar några spänn men ni slipper å andra sidan en fläkt som hänger ner.

Redigerat:
7310070025302 skrev:
Sätta ett par IKEA Framtid HW380 rygg mot rygg?
[länk]

Blir nog lite lurigt med styrningen, eller har de där fjärrkontroll? Misstänker att Boffin kör med fjärr till styrningen.

stiga skrev:
Hör av dig till Fjäråskupan och kolla om de kan bygga en åt dig.

Ni har inte funderat på en som är integrerad i taket så ni slipper se något som sticker ner? De kostar några spänn men ni slipper å andra sidan en fläkt som hänger ner.
Jo, en integrerad kan absolut vara en idé men det förutsätter att det fungerar att ha fläkten en bra bit från murstocken.

Skall höra efter med Fjäråskupan också men än är vi bara i planeringsstadiet (men kommer vi att ha en häll på köksön så ser jag en snygg fläkt som ett absolut måste).

Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.