664 läst ·
5 svar
664 läst
5 svar
Var kan jag hitta begagnade Zanda takpannor?
Hej,
Vad skall jag göra ner några stycken takpannor från 1991 gått sönder. Första steget är det nog att leta efter. det är därför Jag söker några stycken (ca 20) Zanda takpannor i röd tegel färg. Tänkte inte på när huset byggdes 1991 att takpannan är en förbruknings detalj. Skriver detta inlägg med tanke på att någon kanske har några stycken över eller vet var kan man köpa.
Ibland så finns det mindre återbyggs depå där kan man hitta lite skatter. Vet någon något om sådana. Hoppas någon ha ett tips. Tack på förhand, Zb
Vad skall jag göra ner några stycken takpannor från 1991 gått sönder. Första steget är det nog att leta efter. det är därför Jag söker några stycken (ca 20) Zanda takpannor i röd tegel färg. Tänkte inte på när huset byggdes 1991 att takpannan är en förbruknings detalj. Skriver detta inlägg med tanke på att någon kanske har några stycken över eller vet var kan man köpa.
Ibland så finns det mindre återbyggs depå där kan man hitta lite skatter. Vet någon något om sådana. Hoppas någon ha ett tips. Tack på förhand, Zb
Har köpt 30 st +10 knock zanda pannor dem är nog tegelröd, lite ljusare än mina på backsidan, får se efter tvätten. betalade 300kr fö allt. Killen har ca 30 pallar begagnade Zanda-takpannor + minst 2 pallar knock. Jag tror att han skulle gärna sälja dem. Dem är röda och målade samt smutsiga med alger och lave men det är modellen gamla Zanda alltså färgad betong. om någon skulle behöva så hör av dig. Jag vet inte än men kanske jag kan förmedla kontakten.
Zb
Zb
Klicka här för att svara
Liknande trådar
-
Var kan jag hitta liknande väggar? Finns de i Polen?
Hustillverkare -
Vart kan jag hitta den delen!! Gångjärn till (ELSA) duschdörrar.
Badrum -
Hur hittar jag borrhål för bergvärmepump
Värmepumpar -
Långa ändhättor / krympslangar? Vart hittar man dessa?
El -
Var hitta begagnade reservdelar till spis?
Vitvaror