Hej. Han ville ha 25:-/st och jag betalade det priset utan att krångla.😊👍

L Lars Hagberg1 skrev:
Snyggt - köpte dessa för ca 30 år sedan. Ser precis ut som dina , bygger nu ett nytt sommarhus och har 40-50 plattor över men det räcker inte till hallen.
Har 20x20 plattor höganäs rustikbrun ca 65-70 plattor

Roligt att se de fina Höganös-plattorna nyinstalleras. Det är något särskilt med färgen i dessa som gör att de ser ”svenska” ut. Lite som Kasthalls mattor har svenska kulörer. Motsvarande ”paneuropeiska” klinker är inte slls samma sak.

Lillsyrran renoverar farsans gamla hus och sökte snygga plattor till sitt nya kök, inget vettigt fanns att tillgå. Då kom jag på att jag hade ett överskott Höganäs Rustikrosa till ett annat projekt i egna huset. Vi gjorde ett byte och hon blev hur nöjd som helst.

Nyinstallerade Höganäs Rustikrosa klinkerplattor i ett renoverat kök.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Nyinstallerade Höganäsplattor i rustik rosa på köksgolvet under renovering med träväggar och ett fönster i bakgrunden.
Skapa konto

• Gilla
yonna och 2 till
  • Laddar…
Johan Gunverth Johan Gunverth skrev:
Roligt att se de fina Höganös-plattorna nyinstalleras. Det är något särskilt med färgen i dessa som gör att de ser ”svenska” ut. Lite som Kasthalls mattor har svenska kulörer. Motsvarande ”paneuropeiska” klinker är inte slls samma sak.

Lillsyrran renoverar farsans gamla hus och sökte snygga plattor till sitt nya kök, inget vettigt fanns att tillgå. Då kom jag på att jag hade ett överskott Höganäs Rustikrosa till ett annat projekt i egna huset. Vi gjorde ett byte och hon blev hur nöjd som helst.

[bild][bild]
Snyggt har lite rustikbruna i kartong.

L Lars Hagberg1 skrev:
Hej jag gav upp och köpte andra klinkers så nu är mina till salu. Ca 40 st 19,5x19,5
Hej Lars, er dine klinker stadig til salg ?

mickeparkinson mickeparkinson skrev:
Har 20x20 plattor höganäs rustikbrun ca 65-70 plattor
Hej, er dine klinker de gamle Høganæs 195x195 rød-brune ? Har du eventuelt et billede ?

Den sista sortimentöversikten på serie Höganäs. Kan ju vara bra att referera till när man inte vet vad färgen heter.

Färgschema för Höganäs-serien med olika färger och format, inklusive rustik- och gråtoner samt specifikationer för plattor och fogbruk.
Skapa konto

Johan Gunverth Johan Gunverth skrev:
Den sista sortimentöversikten på serie Höganäs. Kan ju vara bra att referera till när man inte vet vad färgen heter.

[bild]
Det er meget hjælpsomt, takker. Jeg søger den rødbrune i 195x195 meget gerne 30-35 stk.

• Gilla
Oskar Johansson2
  • Laddar…
yonna yonna skrev:
Sååå snygga!
Jo jag har 30-40 sådana plattor. Har du vägarna förbi Göteborg/Mölndal så ger jag adress och tel nummer? 600 kr kontant eller Swish

• Gilla
yonna
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.