10 561 läst ·
23 svar
11k läst
23 svar
Var kan jag hitta äldre Höganäs klinker?
Hej. Han ville ha 25:-/st och jag betalade det priset utan att krångla.😊👍
Diversearbetare
· Göteborg
· 11 227 inlägg
Roligt att se de fina Höganös-plattorna nyinstalleras. Det är något särskilt med färgen i dessa som gör att de ser ”svenska” ut. Lite som Kasthalls mattor har svenska kulörer. Motsvarande ”paneuropeiska” klinker är inte slls samma sak.
Lillsyrran renoverar farsans gamla hus och sökte snygga plattor till sitt nya kök, inget vettigt fanns att tillgå. Då kom jag på att jag hade ett överskott Höganäs Rustikrosa till ett annat projekt i egna huset. Vi gjorde ett byte och hon blev hur nöjd som helst.
Lillsyrran renoverar farsans gamla hus och sökte snygga plattor till sitt nya kök, inget vettigt fanns att tillgå. Då kom jag på att jag hade ett överskott Höganäs Rustikrosa till ett annat projekt i egna huset. Vi gjorde ett byte och hon blev hur nöjd som helst.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Snyggt har lite rustikbruna i kartong.Johan Gunverth skrev:
Roligt att se de fina Höganös-plattorna nyinstalleras. Det är något särskilt med färgen i dessa som gör att de ser ”svenska” ut. Lite som Kasthalls mattor har svenska kulörer. Motsvarande ”paneuropeiska” klinker är inte slls samma sak.
[bild][bild]
Diversearbetare
· Göteborg
· 11 227 inlägg
Klicka här för att svara