Jättekul länkar pr95!!
Orkade inte se allt, skummade videorna.
Påminner mig om på 70-talet när man jämförde en amerikansk bil med en BMW. Jänken hade stel bakaxel, förgasare och ett standard glapp i styrningen.
Om jag fattar rätt är detta en panna med tryckande fläkt och ingen tändlucka:x