Men hur funkar det? Är det som Klarna?
Men helst vill jag försöka hitta nåt i Sverige

Man skapar ett konto hos paypal och registrerar ett betalkort där. Sen när man betalar så dras pengarna från kortet. En del banker har en funktion för att skapa virtuella betalkort om man inte vill använda sitt ordinarie plastkort. Då kan man koppla det till ett eget konto dit man bara för över den summa pengar som behövs om man skulle vara rädd för att bli kapad eller nåt.
När man betalar via Paypal har man vissa försäkringar så man kan få tillbaks pengarna om man blir blåst eller det strular på nåt annat sätt, så det är bättre än att betala direkt med kort.

• Gilla
Gooli
  • Laddar…
Hur skulle det fungera om man sydde ihop ett spännband till en rem å sedan har remvax på den? Skulle det fungera eller gå åt helvete?

Prova... Det värsta som kan hända är väl att den går av.

Ja får prova. Hittade ett gäng rätt grova spännband som hängde i garaget

D Djävulssnickarn skrev:
Är det som Klarna?
Nej, till skillnad från klarna funkar det och är inte skit.

• Haha
useless
  • Laddar…
Midnight oil
Varför googlar du inte på balataremmar, det blir många länkar att titta på.

Jo men jag hittade ingenstans där man kunde beställa från

Gå in på kilremslagret.se

• Balatrem i olika bredder och färger med alligatorlås på en arbetsbänk.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Jo den sidan läste jag på men jag hittade inga prislistor eller var man beställer

Metalldelar till maskiner och en rulle med brunt packtejp placerade på en ljus yta.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Aha men vad konstigt att de inte har några prislistor. Vet inte ens vad såna där remmar brukar kosta. Är de dyrare eller billigare än kilremmar?

D Djävulssnickarn skrev:
Aha men vad konstigt att de inte har några prislistor. Vet inte ens vad såna där remmar brukar kosta. Är de dyrare eller billigare än kilremmar?
Du har aldrig funderat på att RINGA till företaget i fråga, det kan lösa många problem.
Nu är ju jag lite gammal och mossig och hann jobba många år utan internet så jag brukar ta till telefon (alltså att muntligt föra en diskussion med en annan människa) när jag intehittar det jag söker på nätet.
Protte

• Gilla
Nirre
  • Laddar…
Jo men jag är inte så bra på att ringa. För mig är det mycket lättare om jag får se en lista

• Gilla
cope
  • Laddar…
Tyckte jag också, men får man ett jobb som innefattar inköp av en massa saker så går det träna bort ”rädslan”.
Brukar ju finnas någon ruta med ”kontakt” och skriv ett mail.
Protte

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.