2 997 läst ·
29 svar
3k läst
29 svar
Var hittar man plattremmar å tillhörande remskivor?
Men hur funkar det? Är det som Klarna?
Men helst vill jag försöka hitta nåt i Sverige
Men helst vill jag försöka hitta nåt i Sverige
Man skapar ett konto hos paypal och registrerar ett betalkort där. Sen när man betalar så dras pengarna från kortet. En del banker har en funktion för att skapa virtuella betalkort om man inte vill använda sitt ordinarie plastkort. Då kan man koppla det till ett eget konto dit man bara för över den summa pengar som behövs om man skulle vara rädd för att bli kapad eller nåt.
När man betalar via Paypal har man vissa försäkringar så man kan få tillbaks pengarna om man blir blåst eller det strular på nåt annat sätt, så det är bättre än att betala direkt med kort.
När man betalar via Paypal har man vissa försäkringar så man kan få tillbaks pengarna om man blir blåst eller det strular på nåt annat sätt, så det är bättre än att betala direkt med kort.
Hur skulle det fungera om man sydde ihop ett spännband till en rem å sedan har remvax på den? Skulle det fungera eller gå åt helvete?
Produkter som diskuteras: "spännband"
Spännband & remmar
Upptäck vårt sortiment av spännband och remmar, perfekt för att säkra last och utrustning under transport eller lagring. Vårt sortiment omfattar allt från lätta spännband för enklare uppgifter till tunga lastremmar för tyngre jobb.
Läs mer
Ja får prova. Hittade ett gäng rätt grova spännband som hängde i garaget
Verktygstokig
· Halland
· 8 130 inlägg
Jo men jag hittade ingenstans där man kunde beställa från
Jo den sidan läste jag på men jag hittade inga prislistor eller var man beställer
Aha men vad konstigt att de inte har några prislistor. Vet inte ens vad såna där remmar brukar kosta. Är de dyrare eller billigare än kilremmar?
Medlem
· Västerbottens län
· 18 024 inlägg
Du har aldrig funderat på att RINGA till företaget i fråga, det kan lösa många problem.D Djävulssnickarn skrev:
Nu är ju jag lite gammal och mossig och hann jobba många år utan internet så jag brukar ta till telefon (alltså att muntligt föra en diskussion med en annan människa) när jag intehittar det jag söker på nätet.
Protte
Jo men jag är inte så bra på att ringa. För mig är det mycket lättare om jag får se en lista
Medlem
· Västerbottens län
· 18 024 inlägg
Tyckte jag också, men får man ett jobb som innefattar inköp av en massa saker så går det träna bort ”rädslan”.
Brukar ju finnas någon ruta med ”kontakt” och skriv ett mail.
Protte
Brukar ju finnas någon ruta med ”kontakt” och skriv ett mail.
Protte
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Liknande trådar
-
Hur hittar jag borrhål för bergvärmepump
Värmepumpar -
Långa ändhättor / krympslangar? Vart hittar man dessa?
El -
Var hittar man dörrar och fönster till en utomhus bastu?
Bastu -
Var hittar man smidesgrindar till trädgården
Metall - stålkonstruktioner, svets och smide -
Hur hittar vi var tvättmaskinen läcker?
Vitvaror