Hej
Söker efter stolpräcke enligt bilden. Har räcke på en sida o vill nu sätta likadant räcke på andra sidan. Men verkar vara omöjligt att hitta några såna. Misstänker att de satt sedan man byggde huset på 70 talet. Ngn som kan hjälpa mig?
Söker efter stolpräcke enligt bilden. Har räcke på en sida o vill nu sätta likadant räcke på andra sidan. Men verkar vara omöjligt att hitta några såna. Misstänker att de satt sedan man byggde huset på 70 talet. Ngn som kan hjälpa mig?
Spontant tror jag det är svårt att hitta något färdigt sådant. Men det ser ut som en vanlig T-profil som är fastsvetsad på en hållare. Inte ens särskilt snyggt gjort så det där kan du kanske fixa själv med hyrd svets, YouTube och några försök. Annars kan vilken lokal smed, bilverkstad eller liknande göra det.W waddes skrev:
Förstår, hoppas ngn skall riva eller göra av med sina. Är mängder av hus runt mig som har likadana. Tack för ditt svar.A Allt går skrev:Spontant tror jag det är svårt att hitta något färdigt sådant. Men det ser ut som en vanlig T-profil som är fastsvetsad på en hållare. Inte ens särskilt snyggt gjort så det där kan du kanske fixa själv med hyrd svets, YouTube och några försök. Annars kan vilken lokal smed, bilverkstad eller liknande göra det.
Klicka här för att svara