3 480 läst ·
8 svar
3k läst
8 svar
Var hittar man fototapeter?
Hej!
Undrar om någon vet var man kan hitta sk fototapeter? Jag har sett Scandecor, Sverus och Posterdreams men det borde väl finnas fler?
Jag har sett en fotovägg i en tidning där bilden är helt svart och sen är det en vit växt på som ser ut ungefär som en utblommad maskros. Ni vet som en vit boll, blåser man så flyger allt iväg. Är det någon som har sett den fototapeten någonstans?
Är också intresserad av fototapeter med svenska vilda djur på.

Mvh Lena
Undrar om någon vet var man kan hitta sk fototapeter? Jag har sett Scandecor, Sverus och Posterdreams men det borde väl finnas fler?
Jag har sett en fotovägg i en tidning där bilden är helt svart och sen är det en vit växt på som ser ut ungefär som en utblommad maskros. Ni vet som en vit boll, blåser man så flyger allt iväg. Är det någon som har sett den fototapeten någonstans?
Är också intresserad av fototapeter med svenska vilda djur på.
Mvh Lena
Här http://www.intrade.se/produktinformation/wallpower.html
Maskrosen ser ut så här, men det finns flera andra motiv som faktiskt ser häärliga ut bla. en molnhimmel och en "poolbotten". Trodde aldrig att jag ens skulle kunna reflektera över den här typen av tapeter igen, men det gör jag faktiskt.
Tyvärr kostar de en hel del. Men snygga är dom.
//Christina.
Maskrosen ser ut så här, men det finns flera andra motiv som faktiskt ser häärliga ut bla. en molnhimmel och en "poolbotten". Trodde aldrig att jag ens skulle kunna reflektera över den här typen av tapeter igen, men det gör jag faktiskt.
Tyvärr kostar de en hel del. Men snygga är dom.
//Christina.
byggimpert skrev:Här [länk]
Maskrosen ser ut så här, men det finns flera andra motiv som faktiskt ser häärliga ut bla. en molnhimmel och en "poolbotten"Trodde aldrig att jag ens skulle kunna reflektera över den här typen av tapeter igen
, men det gör jag faktiskt :-[
Tyvärr kostar de en hel del :-/ Men snygga är dom ;D
//Christina.
[bild]
Vad hade det här forumet varit utan smileys.......
Hmmm........ OK då, det blev kanske lite många, har rensat bort dem.
Hade du inga synpunkter på tapeten förresten :

//Christina.
Hade du inga synpunkter på tapeten förresten :
//Christina.
Den é urläcker, har tittat på deras kollektion, dom har ju många modeller som passar i sovrummet om man säger så, men det är kul med saker som avviker..........(tänkte skriva "sticker ut" istället för avviker först men avstod.)byggimpert skrev:
Klicka här för att svara