Tillbyggnad av ett vinterbonat uterum 25 kvm. Jag vill ha en lätt och elegant känsla och har av arkitekt blivit rekommenderad smal panel och foder.
Såg denna bild och tycker det ser supersnyggt ut. Har googlat men hittar ingen som säljer typ 30-50 mm breda paneler.
Någon som vet?
I bildtexten skriver de att snickare byggt själv - är ju hyfsat jändig men hur gör man det? Helst köper jag färdig.
Ps Akustikpanel gillar jag också men aldrig sett exempel på gur man gör runt dörrar/fönster och eluttag.
Såg denna bild och tycker det ser supersnyggt ut. Har googlat men hittar ingen som säljer typ 30-50 mm breda paneler.
Någon som vet?
I bildtexten skriver de att snickare byggt själv - är ju hyfsat jändig men hur gör man det? Helst köper jag färdig.
Ps Akustikpanel gillar jag också men aldrig sett exempel på gur man gör runt dörrar/fönster och eluttag.
Klicka här för att svara
