1 736 läst ·
13 svar
2k läst
13 svar
Var har knappen "Deltagit" tagit vägen?
Medlem
· Västra Götaland
· 3 536 inlägg
Hmm, har samma fråga, var är knappen deltagit ? Mvh
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 658 inlägg
Den är tyvärr gömd under Bevakningar.
Medlem
· Västra Götaland
· 3 536 inlägg
Aha, tack! Det var ju dumt.
Medlem
· Blekinge
· 12 222 inlägg
Mycket tråkigt! Och varför?
Renoverare
· Stockholm
· 20 208 inlägg
men vafan. orka tvycka två ggr! Den kan väll isåfall minnas man valt deltagit
Medlem
· Västra Götaland
· 3 536 inlägg
Nu är den tillbaka, snyggt 

Renoverare
· Stockholm
· 20 208 inlägg
Tack byggahus! Jag hade iof kunnat köpt lösnigne om den kom ihåg senaste valda under bevakning. 
Klicka här för att svara
