Är det bara jag som STÖR MIG! så in i helvete på alla dessa byggvaruhus som bara har antik vita antik vita antik vita antik vita antik vita antik vita antik vita antik vita antik vita

Lister m.m

Jag vill inte renovera och sätta dit lister som ser gamla, gula och skitiga ut! Varför kan man inte bra få dem vita!

Självklart fattar jag att det finns xxxxx antal nyanser av vitt... Men det som säljs är ju :x

Dom är väl bara grundmålade? ;)

Köp omålade å måla själv? Lämna på lack?

gadu^ skrev:
Dom är väl bara grundmålade? ;)
Ja men skulle kunna tro det :D

Noseone skrev:
Köp omålade å måla själv? Lämna på lack?
Ja det är enda chansen verkar der som... :@

Totalt värdelöst!

Det är omöjligt att måla väggar vitare 0502-y för då ser dom fabriksmålade listerna nikotinskadade ut. Man är tvungen att göra som Noseone föreslog att måla dom själv. Har inte räknat på vad kostnaden blir men med allt jobb blir det garanterat dyrare. Minst två stryk kanske tre, helst sista stryket på plats.

Inte räknat på det men det är väl inte helt osannolikt att omålade blir så pass mycket billigare än målade så man kan motivera ett in köp av en Bosch PFS 105?

1102-origpic-0121f5.jpg

Kan ju alltid va roligt med en mojäng till :)

5.2 racing skrev:
Totalt värdelöst!

Det är omöjligt att måla väggar vitare 0502-y för då ser dom fabriksmålade listerna nikotinskadade ut. Man är tvungen att göra som Noseone föreslog att måla dom själv. Har inte räknat på vad kostnaden blir men med allt jobb blir det garanterat dyrare. Minst två stryk kanske tre, helst sista stryket på plats.
Exakt! nikotin skadade är vad de ser ut som...:@ Fick måla om mina "ny inköpta" lister i går...q(;^;)p

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.