Vi ska byta ut vår gamla elspis från 1979 (äntligen!) och skaffa en induktionshäll tänkte vi. Men vilken ska vi välja? Finns ju i olika prisklasser men vad skiljer dem egentligen åt - är en dyrare mycket bättre än en billigare eller är det bara att den dyra är lite flashigare? Vi vill nog gärna ha en häll med touchkontroll men annars behövs inga särskilda "flashigheter". Vilken häll ska vi välja?
 
Tosca skrev:
Sedan har man utseendet - Husqvarnas hällar var alldeles för prickiga och "röriga" för min smak.
Exakt så kände vi med!!
Letar alternativ för vi vill varken ha prickar eller jättebreda cirklar i vitt eller blått.
Helst bara ett tunnt streck i mörkgrått eller nåt.
 
Jag har en sådan som passat försökte länka till. Siemens EH777501, jag e supernöjd och tycker att den är snygg. Jag hittade ingen bra bild men kan fixa en om intresse finns.
Mvh Tommy
 
Jag hittade en, försök att bortse från att jag kokar över spagettin  :)
spaghetti1.JPG
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.