55 371 läst ·
2 483 svar
55k läst
2,5k svar
Valet 2026
- Status
- Inte öppen för fler kommentarer.
Du anser dig tydligen vara högre stående än nästan 50 % av den röstberättigade befolkningen. Med andra ord tycker nästan 50% av den röstberättigade befolkningen är lågbegåvade.🤣🤣🤣D djac skrev:
Det är utmärkande för extremhögerns anhängare, de är rätt mustiga i sitt eget språk om andra sidan, postar nedsättande bilder och annat men så fort de, pga det de säger, identifieras som extremhöger så springer de till mamma och bölar.Skogochmark skrev:
Det är en grupp med lite sköra individer.
Alltså, om man inte vill att andra ska se en som en högerextremist så sluta droppa extremhögerkommentarer hela tiden.
Det mest högerextrema parti som vi har i Sverige det är centern dom står höger om moderaterna och hatar arbetare så mer extrem kan nog inte ett parti bli.D djac skrev:Det är utmärkande för extremhögerns anhängare, de är rätt mustiga i sitt eget språk om andra sidan, postar nedsättande bilder och annat men så fort de, pga det de säger, identifieras som extremhöger så springer de till mamma och bölar.
Det är en grupp med lite sköra individer.
Alltså, om man inte vill att andra ska se en som en högerextremist så sluta droppa extremhögerkommentarer hela tiden.
Nu blev det visst fel, att vara lågbegåvad innebär att man har svårt att ta till sig kunskap medan en obildad person saknar kunskap men har inga problem att lära sig nya saker (såvida man inte är lågbegåvad) 😉Skogochmark skrev:
Nu vet jag inte om jag ingick i "dina gelikar", jag misstänker det, så jag chansar med att svara ...
Jag klarar av att föra vettiga diskussioner med 99,8% av forumets medlemmar, men inte med dig.
Kan det finnas någon orsak till detta?
Jodå, det klarar vi. Prova att börja diskutera med vettiga argument, så ska du se att det går bra.Skogochmark skrev:
Jag klarar av att föra vettiga diskussioner med 99,8% av forumets medlemmar, men inte med dig.
Kan det finnas någon orsak till detta?
Tack för din djupa analys.Skogochmark skrev:
Jag noterar att du kom nästan till handänden på kopplet; pudelns kärna är på mycket mer än armlängds avstånd.
Jag håller med om att C ligger längst till höger i Sverige, det var ju därför som de hamrade in uttrycket ytterkantspartier och pekade ut två andra, det är en klassiker, -anklaga andra för det du själv är.M mats.3 skrev:
Men när man säger extremhögern så är det en höger som är extrem på andra sätt och då syftar man på andra dimensioner, försöker ibland visas med GAL/TAN, där har vi idag väl två och ett halvt riksdagsparti som befinner sig, SD, och även M har absolut anslutet sig, KD står nog mer med ett ben på var sida, de var på väg men verkar ha lugnat sig, vad jag kan se.
Det stämmer väl, det förstår du själv, 50% är över medel och 50% under medel, vad är din poäng?Skogochmark skrev:
Jag tycker att min inställning att det är bättre att stärka de svaga än att alla ska ner är generös, vad tycker du, ska vi inte hjälpa de behövande?
Håller med, hade själv ingen aning om vad msm stod för, samma sak med ps. Tror att ni som skriver detta umgås i vissa kretsar där dessa utryck är ett försök att förenkla ert skrivande o är vedertagna. Då varken jag eller Dilato följer dessa media då blir utrycken obegripliga. Dessutom måste jag skriva att några av er är djävligt oartiga och saknar hyffs, men det kanske igår i ett mer nationalistiskt koncept.D Dilato skrev:
Så om jag diskuterar med individer som har en låg allmänbildning och använder uttryck som ni inte kan ta till er, då är jag problemet? Istället för att tacka för upplysningen och utveckla förståelse, ordförråd etc, då är man djävligt oartiga och saknar hyffs. Troligen nazist. Det ökar förståelsen för att vänsterblivna inte klarar av att ta till sig information, göra konsekvensanalyser, se rimligheten i vissa påståenden. Det är inte kriminellt att vara korkad och ni kan säkerligen vara trevliga människor oavsett.trähandtag skrev:
Håller med, hade själv ingen aning om vad msm stod för, samma sak med ps. Tror att ni som skriver detta umgås i vissa kretsar där dessa utryck är ett försök att förenkla ert skrivande o är vedertagna. Då varken jag eller Dilato följer dessa media då blir utrycken obegripliga. Dessutom måste jag skriva att några av er är djävligt oartiga och saknar hyffs, men det kanske igår i ett mer nationalistiskt koncept.
Dilato besitter troligen inte ett högre intellekt. Men bra på det han har lärt sig. Djac är något mer intellektuell så tillvida att han kan formulera sig bättre. Men väldigt repetetiv i sina antanganden om att alla höger om Levnin är extremister.
Dina ständiga brott mot reglerna på forumet och direkta personangrepp börjar bli tröttsamt.W WFD skrev:Så om jag diskuterar med individer som har en låg allmänbildning och använder uttryck som ni inte kan ta till er, då är jag problemet? Istället för att tacka för upplysningen och utveckla förståelse, ordförråd etc, då är man djävligt oartiga och saknar hyffs. Troligen nazist. Det ökar förståelsen för att vänsterblivna inte klarar av att ta till sig information, göra konsekvensanalyser, se rimligheten i vissa påståenden. Det är inte kriminellt att vara korkad och ni kan säkerligen vara trevliga människor oavsett.
Dilato besitter troligen inte ett högre intellekt. Men bra på det han har lärt sig. Djac är något mer intellektuell så tillvida att han kan formulera sig bättre. Men väldigt repetetiv i sina antanganden om att alla höger om Levnin är extremister.
5.4 Gott debattklimat - visa respekt
§ 5.5 Använd ett vårdat språk
5.5.1 Klanka inte ner på bristande språkkunskaper
Du har fortfarande inte visat någonstans där förkortningen MSM är väl etablerad, samma tomma påstående hela tiden.
Nu ska du inte kasta sten i glashusD Dilato skrev:Dina ständiga brott mot reglerna på forumet och direkta personangrepp börjar bli tröttsamt.
Du har fortfarande inte visat någonstans där förkortningen MSM är väl etablerad, samma tomma påstående hela tiden.
Kul att du kan peka på ett regelverk som du själv konstant bryter mot, inte enbart mot mig, utan mot flera andra som inte håller med om dina åsikter och värderingar. Mitt bevis finns en googling bort, så frågan är. Hur ska jag kunna bevisa för dig att MSM är ett väl etablerat begrepp och på ett sätt som du kan acceptera? En person som är totalt inskränt och inte har någgon tillstymmelse till att ta emot information kommer alltid att vägra acceptera. Det finns väl dokumenterat inom såväl filosofin som psykologin och det är samma argumentation som Trump använder.D Dilato skrev:Dina ständiga brott mot reglerna på forumet och direkta personangrepp börjar bli tröttsamt.