kamilenski skrev:
Om ev buggar? Hur pass tålig är skärmen?
Den verkar inte speciellt buggig, dock inbillar jag mig att läser fler inlägg om att den beter sig lite mer onormalt än vad som förväntas än tex SEs X10 gör.
Går tex inte att stänga, radioappen kraschar mm. - men det kan ju bero på mycket, tex installerade appar mm.

En touchskärm är väl generellt lite ömtåligare än skärmen på vanlig knappsatsmobil, men med displayskydd minimerar du risken för repor.

Har min X10 i bröstfickan på jobbjackan, har displayskydd på men inge annat, ser fin ut så här långt.

Desiren är nog inget dumt köp. :)
 
Ok. Tack!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.