1 972 läst ·
7 svar
2k läst
7 svar
Val av modul till vägghängd toa?
Jag behöver tips på moduler till vägghängd toa. Har spanat in Geberit. Är det en bra insats?
Vad bör man tänka på vid val av märke? Vilken är den mest prisvärda? Men det vore ju bra om det finns reservdelar att tillgå och att kvalitén inte är ruskigt dålig. Någon som har tips, gärna webbadresser för inköp och ca.priser.
Vad bör man tänka på vid val av märke? Vilken är den mest prisvärda? Men det vore ju bra om det finns reservdelar att tillgå och att kvalitén inte är ruskigt dålig. Någon som har tips, gärna webbadresser för inköp och ca.priser.
Geberit är originalet, den samt Ifö, Ido Gustavsberg är likvärdiga och av hög kvalitet samt eftermarknads-säkra. Ett tips där Gbg:n finns att köpa:
http://www.badshop.se/Shop/Application/Article/pgArtList.php?iMenuId=525
Där finns även ett annat fabrikat som är ett billigare skräckexempel.
Ifö har precis lanserat ett helt nytt inbyggnadssystem som är riktigt bra. Utveckling och efterföljare som det talas gott om här i tråden. Det Ifö gjort är att man tagit bort två fästpunkter - en smaksak hur man vill ha det men fortfarande sitter fixturen som berget om man gör rätt. Ifös nya har även WCfresh.
http://www.badshop.se/Shop/Application/Article/pgArtList.php?iMenuId=525
Där finns även ett annat fabrikat som är ett billigare skräckexempel.
Ifö har precis lanserat ett helt nytt inbyggnadssystem som är riktigt bra. Utveckling och efterföljare som det talas gott om här i tråden. Det Ifö gjort är att man tagit bort två fästpunkter - en smaksak hur man vill ha det men fortfarande sitter fixturen som berget om man gör rätt. Ifös nya har även WCfresh.
Japp, då var det klart. Vi beställde förra veckan en Geberit inbyggnadscictern. Och det ska vara den nya modellen (UP320) och ha svensk standard. Köpte från www.net-vvs.se. Den borde dyka upp vilken dag som helst.
Klicka här för att svara