22 474 läst ·
18 svar
22k läst
18 svar
Val av kompressor till dyckertpistol
Biltemas har jag också, spikar man dyckert går kompressorn ändå inte så ofta. Kör man större pistoler kan det nog vara skönt med hörselskydd oavsett.
Till Biltemas pris får man en bra maskin som går att bära med ena handen och slanghärvan/ pistolen i andra handen
Till Biltemas pris får man en bra maskin som går att bära med ena handen och slanghärvan/ pistolen i andra handen
Produkter som diskuteras: "dyckert"
Dyckert
Dyckertspikar är särskilt utformade med ett koniskt format spikhuvud, vilket gör att de kan sjunka in i materialet efter infästning. Denna funktion gör att spikhuvudet blir nästan osynligt efter infästning, vilket gör dyckertspikar till ett
Läs mer
Gruvberget skrev:
Jag köpte biltemas kompressor samt deras dyckertpistol, är helnöjd med detta kit. Räcker gått och väl till mina behov.
Svar några år senare
Jag liksom Forbo har Stanleyn från Jula och den är trevlig, jag gillar den. Kunde varit tystare men den är tystare än de andra kompressorer jag har haft tidigare. Det som överraskar mig med den är att den håller trycker trycket väldigt bra. Jag kan koppla in den två veckor efter användning och den ligger kvar på 6-7 bar och behöver inte starta direkt 
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden