Biltemas har jag också, spikar man dyckert går kompressorn ändå inte så ofta. Kör man större pistoler kan det nog vara skönt med hörselskydd oavsett.

Till Biltemas pris får man en bra maskin som går att bära med ena handen och slanghärvan/ pistolen i andra handen :-)
 
Gruvberget skrev:
Biltemas har jag också, spikar man dyckert går kompressorn ändå inte så ofta. Kör man större pistoler kan det nog vara skönt med hörselskydd oavsett.

Till Biltemas pris får man en bra maskin som går att bära med ena handen och slanghärvan/ pistolen i andra handen :-)

Jag köpte biltemas kompressor samt deras dyckertpistol, är helnöjd med detta kit. Räcker gått och väl till mina behov.
 
Har den lilla Stanleyn för 1095, spikat ca 60 kvadrat takpanel än så länge och den funkar kanon för dyckertspikning iallafall..och den är enkel att bära runt.
 
Svar några år senare :) Jag liksom Forbo har Stanleyn från Jula och den är trevlig, jag gillar den. Kunde varit tystare men den är tystare än de andra kompressorer jag har haft tidigare. Det som överraskar mig med den är att den håller trycker trycket väldigt bra. Jag kan koppla in den två veckor efter användning och den ligger kvar på 6-7 bar och behöver inte starta direkt :)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.