Denna. Ingen aning om det tillkommit på senare tid. Vid högt gräs så kan man ta bort denna för att öka effektiviteten.

Skärmavbild 2013-05-09 kl. 21.55.55.png
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Tackar, måste kolla hur detta ser ut på våran. Har letat lite efter detta innan men inte hittat nåt. Såg nu på entreprenadbutikens hemsida att det tydligen ska gå att demontera mulcherväggen på en comet, så den bör ha en löstagbar sådan då. Den säljs ju som en mulcherklippare.

Och nu ser jag en bild på väggen på klippos hemsida, undrar om den är ny, har inte sett den innan. Kan nästan slå vad om att det inte sitteren sådan på vår klippare, måste ha saknats från när den var ny, får som sagt kolla upp.

Redigerat:
Pluggen sitter på Comet sedan 2006-ish, har du korskniven så har du pluggen. Har du knivtallrik med småknivar är det ett äldre, lägre chassi, och då finns ingen plugg.

thomasx skrev:
Tackar, måste kolla hur detta ser ut på våran. Har letat lite efter detta innan men inte hittat nåt. Såg nu på entreprenadbutikens hemsida att det tydligen ska gå att demontera mulcherväggen på en comet, så den bör ha en löstagbar sådan då. Den säljs ju som en mulcherklippare.

Och nu ser jag en bild på väggen på klippos hemsida, undrar om den är ny, har inte sett den innan. Kan nästan slå vad om att det inte sitteren sådan på vår klippare, måste ha saknats från när den var ny, får som sagt kolla upp.

Precis fått min Klippo Excellent H. Nytt för i år är att enbart PRO-serien har gashandtag dvs tex denna har enbart nödbroms som reglage. Spelar säkert ingen roll men både Klippo.se, manual samt ÅF visar att den ska ha gashandtag men Klippos kundtjänst suckade och sa att det är borttaget och att ändringen inte hängt med i alla led..

Man får väl lita på det så det inte är Polackerna som monterat säsongens maskiner felaktigt..

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.