Jag är jättenöjd med min DeWalt DWS770(?), det enda som jag saknat är att det inte går att ställa in höjdbegränsning så att klingan går parallellt med botten.
Man kan alltså inte spåra bättre än på frihand med den.
Jag har nog använt den mer än genomsnitts-hempularen under de 8 år jag ägt den, men den är fortfarande lika stadig som när jag köpte den.
Man kan alltså inte spåra bättre än på frihand med den.
Jag har nog använt den mer än genomsnitts-hempularen under de 8 år jag ägt den, men den är fortfarande lika stadig som när jag köpte den.
Fel
Allvetare
· Västra Götaland
· 12 288 inlägg
En bra såg kan man dessutom sälja i efterhand om man nu skulle vilja det..
Självbyggare
· Stockholm
· 10 261 inlägg
Allvetare
· Västra Götaland
· 12 288 inlägg
Självbyggare
· Stockholm
· 10 261 inlägg
Det är väl ett förhandlingstekniskt uttryck till sin partner? ”Köper jag den här fina sågen, så håller andrahandsvärdet så bra att jag kan sälja den efter bygget, nästan med vinst, om jag inte behöver den mer. En billigare tar antagligen slut.R Robert-san01 skrev:
Jag känner att argumentet har använts många gånger och inga verktyg har sålts igen...
Medlem
· Halland
· 4 502 inlägg
Återkom gärna med din egna feedbackM Maghog01 skrev:
Är själv på jakt efter kap å ger. Tänkt fortsätta med makita men ls0815 är bra dum då den bara kan vinkla åt ena hållet till endast 48 grader. Därför lutar det istället åt boschens gcm8.
Köpte nyligen storebrorn (GCM 12) till Gcm 8 och är riktigt nöjdM mxjolle skrev:
Klicka här för att svara