Är tvungen att byta ut min 22 år gamla fjärrvärmecentral på grund av flera fel, bland annat läckage i värmeväxlaren.
Fått ett pris på 24000:- (efter rot) på en Danfoss Termix VVX-ID 22-22.
En annan firma erbjuder en Högfors Unis 22b för 27000:-, ett märke jag inte hittar hos någon återförsäljare men som tydligen ska vara dritsäkrare än Danfoss.
Någon med erfarenhet från dessa centraler?