Vet någon om denna avgift brukar debiteras i förskott dvs om det som ska betalas nu utgör avgiften för 2009 ?
 
Detta ska beslutas på årsstämman. Det vill säga - det är upp till varje vägförening att besluta om detta.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.