J jonand #1 Medlem · 214 inlägg 30 jun 2008 12:48 jonand Medlem 214 inlägg 30 jun 2008 12:48 #1 Vet någon om denna avgift brukar debiteras i förskott dvs om det som ska betalas nu utgör avgiften för 2009 ?
Vet någon om denna avgift brukar debiteras i förskott dvs om det som ska betalas nu utgör avgiften för 2009 ?
lastkaj #2 Medlem · 1 394 inlägg 30 jun 2008 16:43 lastkaj Medlem 1 394 inlägg 30 jun 2008 16:43 #2 Detta ska beslutas på årsstämman. Det vill säga - det är upp till varje vägförening att besluta om detta.
Detta ska beslutas på årsstämman. Det vill säga - det är upp till varje vägförening att besluta om detta.