Jag skall använda råspont på väggarna i min stuga och tänker lasera eller måla dessa i vitt, men vet inte riktigt vilken typ av färg som är bäst att använda? Med tanke på att huset inte är uppvärmt under vintern så kanske vanlig väggfärg inte är att föredra? Är det någon som vet bättre?