1 717 läst ·
2 svar
2k läst
2 svar
Våga ställa frys på kyl?
- Status
- Inte öppen för fler kommentarer.
Jag ställde en liten 48 Liters Lux frys ovanpå en likadan, för att ha en i reserv, det gick bra och med ett skåp ovanpå.
Nu frågade jag en servicekille om jag ska våga ställa den ovanpå en hög Lux-kyl, kolla om väggarna bågnar sa han. Låter det bra med den isolering de brukar ha?
Vi fick byta till en hög gammal Husqvarna kyl istället som verkar vara tunnare och hade ett överskåp, vad tål dom ovanpå?
Nu frågade jag en servicekille om jag ska våga ställa den ovanpå en hög Lux-kyl, kolla om väggarna bågnar sa han. Låter det bra med den isolering de brukar ha?
Vi fick byta till en hög gammal Husqvarna kyl istället som verkar vara tunnare och hade ett överskåp, vad tål dom ovanpå?
Medlem
· Västra Götaland
· 970 inlägg
Husqvarna ska ju tåla en Volvo V70 uppepå, så ställ det i garaget 
Apprentice skrev: