Byggahus.se

Værktøjspriser DK - S. ("Prishammeren.dk")

2k läst  0 svar

1. T
    Medlem Nivå 1
    Jeg ankom til dette forum, fordi jeg søgte på AEG dele, i dette tilfælde priser på et nyt og større batteri til min 18 Volt boremaskine. Jeg så en del indlæg vedrørende lovligheden af import fra Danmark, blandt andet via fa. "Prishammeren.dk".
    Som jævnlig gæst, - fri bus fra København - til "JULA"/Jägersro-center i Malmø har jeg konstateret at priser på værktøj er meget høje i Sverige! - også når man omregner til danske penge. Og danske "Prishammeren" er blandt de meget billige firmaer, også internationalt, - hvad man selv kan konstatere ved at søge på nettet! Jeg har lige købt et større - kopi-batteri til min 14 V Bosch boremaskine - fra et andet firma, men det nye batteri som jeg modtog til min Orange AEG, - fra Prishammeren, var et originalt 18 volt batteri, med AEG elektronik i batteriet! Og prisen var meget rimelig! :D
    Èn af de få fordele ved EU er, at man kan handle over hele EU uden andre omsvøb end transport fra salgsstedet, og det benytter jeg ofte. Garanti - skulle også være ens, men det kan være lidt besværligt, men der er institutioner i EU som kan hjælpe, i givet fald!
    Jeg har også handlet fra USA men det er lidt mere dyrt og besværligt, selv hvis man benytter en virksomhed ("Shop USA") som tager sig af told og samlet transport til Danmark og muligvis også Sverige?.

Bevaka ämnet och häng med när det uppdateras.
Bevaka