2 916 läst ·
1 svar
3k läst
1 svar
Vad skiljer detta åt???
Är lite sugen på att sätta "trianglar" i borstad metall under mina köksskåp.
Men finner att det finns fela olika märken att välja. Ta som exempel Clas mot Massive, det skiljer nästan 300 kr. Är Massive så mycket bättre?
Eller spelar det ingen roll vad jag väljer?
Från ClasOlsson:
"Triangle" i borstad metall. för utanpåliggande montage. Levereras med tre spotlights i triangelform, elektronisk transformator med ca 1,2 m. sladd och snabbkopplingar (AMP kontakter) samt 3x20W 12V lampor med G4 sockel. IP20.
Pris 198 kr
Sedan finns det från tex K-rauta "Massive Belysning"
Sesame är ett trekantigt spotset i aluminium för montering under överskåpet i köket. Passar bra som arbetsbelysning och levereras komplett med två spots, sladd, G4 20W halogen ljuskällor, samt en liten elektronisk transformator som är lätt att dölja. Tänd och släck funktion finns på den ena spoten.
Pris ca 4-500 kr
Kom med lite hjälp i denna fråga.
Utseende mässigt, spelar det ingen roll för mig.
Men finner att det finns fela olika märken att välja. Ta som exempel Clas mot Massive, det skiljer nästan 300 kr. Är Massive så mycket bättre?
Eller spelar det ingen roll vad jag väljer?
Från ClasOlsson:
"Triangle" i borstad metall. för utanpåliggande montage. Levereras med tre spotlights i triangelform, elektronisk transformator med ca 1,2 m. sladd och snabbkopplingar (AMP kontakter) samt 3x20W 12V lampor med G4 sockel. IP20.
Pris 198 kr
Sedan finns det från tex K-rauta "Massive Belysning"
Sesame är ett trekantigt spotset i aluminium för montering under överskåpet i köket. Passar bra som arbetsbelysning och levereras komplett med två spots, sladd, G4 20W halogen ljuskällor, samt en liten elektronisk transformator som är lätt att dölja. Tänd och släck funktion finns på den ena spoten.
Pris ca 4-500 kr
Kom med lite hjälp i denna fråga.
Utseende mässigt, spelar det ingen roll för mig.
Produkter som diskuteras: "arbetsbelysning"
Arbetsbelysning LED 800 laddbar Ansmann
Utmärkt för arbeten inom- och utomhus
555 kr inkl moms
Läs mer
Jag hade sådana spottar i min förra bostad fick problem med att dom tände och släckte sej själva på nodellen där man tänder och släcker genom att bara ta på ena armaturen. Det visade sej att vibrationer från köksfläkten och värmen från hällen var boven i dramat dessa transformatorer är väldigt känsliga sätter en vanlig dimmer nästa gång.
Klicka här för att svara