1 622 läst ·
4 svar
2k läst
4 svar
Vad ska man tänka på när man bygger in trappan?
Skulle vilja bygga in trappan men har hört att dessa lösningar kan bli lite sådär med tidens gång och huset sätter sig, blir ofta missljud. Stämmer det?
Det är ju en perfekt förvaringslösning, utrymmet under trappan är ju oftast oanvänt. Att sätta ljuslyktor under är ingen förvaring Lulu Carter ;-)
Fördelar och nackdelar med detta? enda nackldelen jag kan se med det är att det blir lite mörkare och kanske upplevs lite "trängre"
Det är ju en perfekt förvaringslösning, utrymmet under trappan är ju oftast oanvänt. Att sätta ljuslyktor under är ingen förvaring Lulu Carter ;-)
Fördelar och nackdelar med detta? enda nackldelen jag kan se med det är att det blir lite mörkare och kanske upplevs lite "trängre"
Vill också veta !Jessica Pessica skrev:Skulle vilja bygga in trappan men har hört att dessa lösningar kan bli lite sådär med tidens gång och huset sätter sig, blir ofta missljud. Stämmer det?
Vi ska bygga nytt så vi kan ju välja om den ska vara l-formad eller U.
Alltings ka ju vara så öppet och "rymdligt" ;-) nuförtiden, mycket av det praktiska går bort..vilket kan irritera när man ska försöka ha undanplockat samtidigt...
Nå någon?
Alltings ka ju vara så öppet och "rymdligt" ;-) nuförtiden, mycket av det praktiska går bort..vilket kan irritera när man ska försöka ha undanplockat samtidigt...
Nå någon?
Klicka här för att svara