1 314 läst ·
18 svar
1k läst
18 svar
Vad ska jag välja för hus när jag söker detta...?
Har tyvärr inga foton invändigt. (De utvändiga hittar jag inte för tillfället)...
Vad menar du med "kök o v-rum lång ifrån varandra"...? Vi har Villa Björkens planlösning på undervåningen! (Kostade inget extra), plus att vi även modifierade den, öppnade upp en bit av väggen mellan köket och v-rummet!
Grund tillkommer, totalentreprenad KAN man nog få (?), men vi valde delad pga. att vi tjänade en hel del på det ! (Mycket arbete att hålla kontakt med alla själv, dock).
Man kan göra MÅNGA tillval. Kolla på www.hjaltevadshus.se vad som är standard/tillval eller ring och be att få en tillvalsprislista. Där står det exakt hur mycket varje tillval kostar.
ok, så det blev ett mindre björken då kan man säga?
VAd kostade ert totalt (exkl bara tomtavgiften)?
VAd kostade ert totalt (exkl bara tomtavgiften)?
Duvhöken heter numera Ugglan 117 men tyvärr har de gjort om planlösningen vid hall-kök-vrum så det inte är lika öppet längre, en klar försämring tycker jag.arwen skrev:De är relativt billiga allihop.
Beroende på storlek skiljer det natuligtvis i priset.
Vi har tidigare i forumet sett priser kring 1,5 Mkr för gamla Jordugglan (nu Ugglan 122) och Sparvhöken (nu Ugglan 117 (tror jag)) för ca 1,4 MKr.
Duvhöken motsvaras säkert också av någon ny Uggla, men jag vet inte exakt vilken. Och priset kan du säkert hitta om du söker på forumet.
/Jerker
Klicka här för att svara