Vi har beställt ett kök från Rönnerholms. Urfint! Då Rönnerholmskök inte använder standardmått måste jag bestämma mig för vilken inredning jag ska ha i lådorna. Ett par bestick- och redskapsinsatser ska jag självklart ha, men vad mer? Är det bra att ha insats för kryddburkar i låda? Är det praktiskt eller bara trendigt? Är det bra eller bara knepigt att ha specerikorgar i ngn av grytlådorna? Är det något annat som någon tycker är jättebra? :-/