Vi har beställt ett kök från Rönnerholms. Urfint! Då Rönnerholmskök inte använder standardmått måste jag bestämma mig för vilken inredning jag ska ha i lådorna. Ett par bestick- och redskapsinsatser ska jag självklart ha, men vad mer? Är det bra att ha insats för kryddburkar i låda? Är det praktiskt eller bara trendigt? Är det bra eller bara knepigt att ha specerikorgar i ngn av grytlådorna? Är det något annat som någon tycker är jättebra? :-/
 
självklart ska du ha kryddorna i kökslådan! de ska förvaras mörkt och lite svalare och inte framme vid spisen...
själv har jag ingen "insats" men när vi bodde i lägenhet tog sambon en kvartsstav och limmade i botten av lådan, då kryddburkarna stilla och fint :) väntar på vad han ska fundera ut nu i huset, lådorna vi har nu är lite "krångligare".
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.