D dasi #1 Medlem · Stockholm · 73 inlägg 21 mar 2020 11:08 dasi Medlem Stockholm 73 inlägg 21 mar 2020 11:08 #1 Det är G 1/2 på blandaren och rören som ska ansluta är 15mm koppar. Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #blandare-koppling #koppling #kopplingar
Krilleman #2 Husspekulant · D · 18 380 inlägg 21 mar 2020 11:30 Krilleman Husspekulant D 18 380 inlägg 21 mar 2020 11:30 #2 Halvkoppling är rätt produkt för detta. Glöm inte stödhylsor om det är förkromade rör du ska ansluta! https://www.hornbach.se/shop/VATETT...VA-1255-1946656/5109238/artikel-detaljer.html https://www.hornbach.se/shop/Stodhylsa-for-kopparror-15x1-0-mm/5125225/artikel-detaljer.html
Halvkoppling är rätt produkt för detta. Glöm inte stödhylsor om det är förkromade rör du ska ansluta! https://www.hornbach.se/shop/VATETT...VA-1255-1946656/5109238/artikel-detaljer.html https://www.hornbach.se/shop/Stodhylsa-for-kopparror-15x1-0-mm/5125225/artikel-detaljer.html
D dasi #3 Medlem · Stockholm · 73 inlägg 21 mar 2020 12:30 dasi Medlem Stockholm 73 inlägg 21 mar 2020 12:30 #3 Grymt. Tack!