Har fått riva ut all isolering på vinden på fritidshuset pga ny elinstallation. Nu har jag tänkt att isolera allt själv.

På vinden finns rör från köksfläkten, rör från badrummet, rör för avloppsluftning, rör från braskaminen.

Ska allt det här isoleras och vilken typ av isolering är att föredra. Kan tänka mig att tex braskaminen rör kommer att "läcka" mycket varm luft på vinden. Hur eliminerar man detta?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.