Hejsan!
I vårat tvättrum har vi idag två tvättmaskiner ståendes bredvid varandra. Den väggen som de står längs är ca 2,5m lång. Jag har tänkt att de skulle bli mycket snyggare om man hade en bänkskiva hängandes strax över maskinerna. Så att de skapar en arbetsyta där man kan vika /sortera och hålla på med tvätten.
Att beställa en måttbeställd bänkskiva är inte så svårt.
Men hur ”hänger” jag upp bänkskivan som bäst? Har också tänkt att tvättkorgar ska stå under bänkskivan, så att de liksom ”försvinner” utom synhåll, hade vart trevligt.

tack

Lägg en bänkskiva rakt direkt på TM/TT, Sätt dubbelhäftande tejp.
Annars kan du sätta konsoler på väggen som du sedan lägger bänkskivan på, då får du ju upp skivan en aning

P Pappa1986 skrev:
Annars kan du sätta konsoler på väggen som du sedan lägger bänkskivan på, då får du ju upp skivan en aning
Inteessant att sätta den rakt på.. Blir inte risken att hela bänkskivan skakar väldigt mycket när maskinerna kör!?
Vilka konsoler rekommenderar du?

P Pappa1986 skrev:
Bra och informativ video! Tänker att man kanske kan köra flera konsoler eftersom den jag vill sätta upp är 2.5m lång!

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.