Säkerhets genomgång på MS Gotland.
Sen blir det film, vad de visar vet jag inte, somnar troligtvis innan den börjar 🥱
 
  • Haha
  • Gilla
Keiller och 4 till
  • Laddar…
Mest inspelade pengar 2023 kan väl inte vara heluselt tänkte vi. Halvvägs in i Barbie tänkte vi om... 👎 Not our cup tea I say...
 
  • Gilla
  • Haha
tank77 och 3 till
  • Laddar…
Isakare Isakare skrev:
Säkerhets genomgång på MS Gotland.
Några kända skådisar?
 
  • Haha
Maria T och 2 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Några kända skådisar?
Hört boken ska vara bättre än filmen... 😇
 
  • Haha
Alfredo och 1 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Mest inspelade pengar 2023 kan väl inte vara heluselt tänkte vi. Halvvägs in i Barbie tänkte vi om... 👎 Not our cup tea I say...
Samma känsla när vi gav den en chans förra veckan. 🤦
 
  • Gilla
Dilato och 2 till
  • Laddar…
P
Alfredo Alfredo skrev:
Mest inspelade pengar 2023 kan väl inte vara heluselt tänkte vi. Halvvägs in i Barbie tänkte vi om... 👎 Not our cup tea I say...
Se där ja Barbie o Ernst du börjar o mjukna😉😂
 
  • Haha
  • Wow
Alfredo och 1 till
  • Laddar…
Rejäl skrev:
Se där ja Barbie o Ernst du börjar o mjukna😉😂
Nu får du lugna dig! Men vi kan säga att jag gjorde ett försök men det sket sig rejält. Nä nu ska jag leta rätt på Terminator XVIMXV, eller något liknande ihop med 14 kalla. 😎
 
  • Haha
  • Gilla
Dilato och 4 till
  • Laddar…
P
Alfredo Alfredo skrev:
Nu får du lugna dig! Men vi kan säga att jag gjorde ett försök men det sket sig rejält. Nä nu ska jag leta rätt på Terminator XVIMXV, eller något liknande ihop med en 14 kalla. 😎
Ömsom mjukt som manligt hårdt nu börjar du förstå livets njutningar på den yttersta linjen😉
 
  • Gilla
  • Haha
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Nu får du lugna dig! Men vi kan säga att jag gjorde ett försök men det sket sig rejält. Nä nu ska jag leta rätt på Terminator XVIMXV, eller något liknande ihop med 14 kalla. 😎
14 hade nog inte gjort Barbie sämre iaf. 🤷😇🍺
 
  • Älska
  • Gilla
Alfredo och 1 till
  • Laddar…
P
FredrikR FredrikR skrev:
14 hade nog inte gjort Barbie sämre iaf. 🤷😇🍺
Det har du rätt i men kanske han hade gillat den efter 14😂
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Rejäl skrev:
Det har du rätt i men kanske han hade gillat den efter 14😂
Tveksamt. Tycker du ska se den så kan vi boka gruppterapi alla fyra. Du, jag, Ernst och Karo...
 
  • Haha
  • Älska
Anonymiserad 405730 och 1 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Tveksamt. Tycker du ska se den så kan vi boka gruppterapi alla fyra. Du, jag, Ernst och Karo...
@FredrikR får givetvis också hänga med om så önskas (behov finns).
 
  • Älska
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
P
Alfredo Alfredo skrev:
@FredrikR får givetvis också hänga med om så önskas (behov finns).
Klart han vill o kommer eller?
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Shantaram
Bra serie, men det verkar stanna vid en säsong.
 
  • Gilla
Anonymiserad 405730
  • Laddar…
P
Prolog tour de ski…
 
  • Gilla
  • Älska
FredrikR och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.