111 324 läst ·
1 573 svar
111k läst
1,6k svar
Vad ser ni på?
Mats-S
Byggveteran
· Sollentuna
· 3 609 inlägg
Mats-S
Byggveteran
- Sollentuna
- 3 609 inlägg
FARGO, The serie
https://www.tv4play.se/program/11bfabb21a928c320345/fargo
Minst lika bra som filmen Fargo, grymma bra skådespelare, regi, kamera och story top notch. Säsong 5 på G nu
https://www.tv4play.se/program/11bfabb21a928c320345/fargo
Minst lika bra som filmen Fargo, grymma bra skådespelare, regi, kamera och story top notch. Säsong 5 på G nu
Mats-S
Byggveteran
· Sollentuna
· 3 609 inlägg
Mats-S
Byggveteran
- Sollentuna
- 3 609 inlägg
Southland på Viaplay https://viaplay.se/serier/southland inte mitt förstaval eftersom det är en serie som jag tycker man måste råglo på för att hänga med, och det är inte min grej. Men partnern gillar och jag kollar då och då.
