Tokslut Tokslut skrev:
Vet inte om man förskönar sina minnen, men minns första säsongen som riktigt bra, men nya är ju ok!
Första var riktigt bra. Nu kollar jag på tredje och den är lite rörigare med många namn att komma ihåg och aningens för många personer som sluddrar på otydlig bruten engelska för att man ska greppa alla detaljer.....eller så är det bara min ryssrasism som gör mig lite avigt inställd. Men, fortfarande sevärd, helt klart.

• Haha
Tokslut
  • Laddar…
Top Gear specials på Viaplay

Severance. Knepig serie. Det kliar lite under huden liksom.

Mr Inbetween!

/ATW

• Gilla
loffman
  • Laddar…
A ArneTW skrev:
Mr Inbetween!

/ATW
Underskattad

M
Mycket intressant dokumentär om personen Arnold Schwarzenegger. Att han blev miljonär på fastigheter INNAN "I'll be back" visste jag inte. Ej heller att han hade byggfirma med 20 anställda ihop med Franco Columbo. Jag tycker den är sevärd om man är uppväxt med Conan, Terminator osv.
ARNOLD

• Gilla
Åsa Lund
  • Laddar…
Fotboll 🇸🇪 - 🇮🇹

• Gilla
  • Älska
Maria T och 1 till
  • Laddar…
Jack Ryan på Prime.
Halvvägs in i säsong 2.

• Gilla
Dilato och 1 till
  • Laddar…
Åsa Lund
Har börjat titta på Happy Valley på SVT Play. Verkar lovande!

• Gilla
  • Älska
Nyfniken och 3 till
  • Laddar…
C
Ragnarök på Netflix. Sådär, säsong 1 var bäst

Såg på Avatar The Way of Water igår. Köpte 3D glasögon till hela familjen för 7 papp enbart för denna film (Såg på ettan först så barnen kunde hänga med i tvåan). Var väl inte lika bra som ettan. Måste se T2 3D nu för att berättiga köpet 🤣

• Gilla
Mattias_Jo1 och 2 till
  • Laddar…
Åsa Lund Åsa Lund skrev:
Har börjat titta på Happy Valley på SVT Play. Verkar lovande!
Happy Valley gillar jag, en riktigt bra engelsk drama/kriminalare!
Alla 3 säsonger finns på SVT play tror jag.

• Gilla
Åsa Lund och 2 till
  • Laddar…
Maria T
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:
Såg på Avatar The Way of Water igår. Köpte 3D glasögon till hela familjen för 7 papp enbart för denna film (Såg på ettan först så barnen kunde hänga med i tvåan). Var väl inte lika bra som ettan. Måste se T2 3D nu för att berättiga köpet 🤣
Den kan nog vara rätt maffig i 3D. Har inte utforskat det ännu så ge gärna en kommentar.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.