En gnutta magi. Paul Simon, Hyde Park 2012

Clarkson's Farm på Amazon Prime.

Såg serien förra året men den är helt klart värt en repris. Aldrig har jordbruk varit mer underhållande.

• Gilla
fremax
  • Laddar…
Keiller Keiller skrev:
Clarkson's Farm på Amazon Prime.

Såg serien förra året men den är helt klart värt en repris. Aldrig har jordbruk varit mer underhållande.
S2 är nära och tror s3 är säker också :cool:

• Gilla
fremax
  • Laddar…
Tokslut Tokslut skrev:
Ja, S2 är inspelad och klar, S3 är inspelad och i efterproduktion om jag förstått rätt. Och även om Amazon säger att de nu avslutat samarbetet med Clarkson vad gäller Farmen och Grand Tour, verkar det som att det inte blir förrän efter 2025 som det kommer att märkas för tittarna.

Tokslut Tokslut skrev:
S2 finns att se nu.

• Gilla
Tokslut
  • Laddar…
Börjat kolla på Kapningen på CMore.
Uppföljare till Sthlm Rekviem.

N
Somebody feed Phil. Den serien är mycket underhållande.

Har inte läst hela tråden så den kanske är nämnd

Super Bowl LVII.

Carola.

TV mello:beer:

Ingen TV alls har lite annat att göra , tex samvaro med familj och barnbarn, det ger mer för livet än att sitta och stirra på en dumburk. Klart smaken är som baken delad.

Edir sidat tiden har jag varit lie på forumet då ett tånageltrång gjort sitt på förflyttning

• Gilla
El-Löken66
  • Laddar…
E
J jonaserik skrev:
Ingen TV alls har lite annat att göra , tex samvaro med familj och barnbarn, det ger mer för livet än att sitta och stirra på en dumburk. Klart smaken är som baken delad.
Att du inte läser en god bok!

E El-Löken66 skrev:
Att du inte läser en god bok!
Det blir det med och dessa bytes mellan goda grannar.

J jonaserik skrev:

Edir sidat tiden har jag varit lie på forumet då ett tånageltrång gjort sitt på förflyttning
Ja 10 inlägg om dagen i snitt senaste 4 åren ger ju sken av att du inte spenderar för mycket tid här. ;)(y)

• Gilla
  • Haha
och en till och 3 till
  • Laddar…
J jonaserik skrev:

Olika faller ödets lott. Har bara en vän. Träffas 1 till 2 ggr per år.
Barnen lever sitt liv oftast. Barnbarn, roligt givetvis men uppskattar än så länge mitt 20 minuters samtal med farsan mest på dygnet. Tv? Är jag själv så är den på utan ljud, med textning, stereon på och mobilen i näven.
Är så social på jobbet så det har fyllt mitt mått alla dagar i veckan.

• Gilla
  • Älska
Dilato och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.