111 124 läst ·
1 571 svar
111k läst
1,6k svar
Vad ser ni på?
Det är rätt trevligt tycker jag, även om renoveringarna ibland blir lite väl "cleana" (nej, inte "stilrent") för min smak! Jag förundras dock varje gång över att deltagarna (likt de i Property Brothers) är så otroligt dåliga på att se potentialen i de orenoverade husen!. Är folk i allmänhet så dåliga på att föreställa sig saker, eller överdriver deltagarna för att göra bra tv?Åsa Lund skrev:
Den fantastiska Dr Pol, en veterinär i USA.
Nått helt annat än de veterinärer vi har för smådjur här, och som bara ska sälja dyr mat när man kommer med katten eller hunden.
Att Pol är närmare 80 år gör inte saken sämre, han och hans medarbetare är verkligen fantastiska.
Går på National Geograpic Wild.
Nått helt annat än de veterinärer vi har för smådjur här, och som bara ska sälja dyr mat när man kommer med katten eller hunden.
Att Pol är närmare 80 år gör inte saken sämre, han och hans medarbetare är verkligen fantastiska.
Går på National Geograpic Wild.
En relativt ny och halvstor tv med skarp bild, med tillhörande ljud...?
Ok, ok, jag är med, det som visas mest nu är Blacklist (slutet av s3) samt världscupen i längd!
Imorgon ska vi se vad Frida grejar, kan hon slå Therese igen? Maja är grym!!!
Ok, ok, jag är med, det som visas mest nu är Blacklist (slutet av s3) samt världscupen i längd!
Imorgon ska vi se vad Frida grejar, kan hon slå Therese igen? Maja är grym!!!