Mike_the_pip3 Mike_the_pip3 skrev:
Jag köpte 80*120 virke till mina balkar o stödben av lokala sågverket (de kör mkt socklar, panel mm mm) Billigt var det!
Tror jag betalade typ 500kr för material till 7 takstolar (hanbalk o stödben)
Fint med grovsågat virke(y)
Har någon ett bra tips på sågverk i Skåne (bor Lund) så tas dessa tacksamt emot.

Kolla med det som ligger i Holmeja. Vet inte så mycket om det men en granne på gatan där jag växte upp jobbade där så jag kom att tänka på det, ligger ju hyfsat till från Lund. Av hemsidan att döma ser det ju ut som att de skulle kunna hjälp dig.

http://www.yourvismawebsite.com/holmeja-byggshop-1

M Metroid skrev:
Har någon ett bra tips på sågverk i Skåne (bor Lund) så tas dessa tacksamt emot.
Ingen aning men jag provade det fantaskitksa verktyget google, och den hittade lite.
Finns tydligen nått i Holmeja ?
23.1km 23 min ifrån lund :D

Skärmdump av Google-sökresultat för "sågverk skåne" med karta och recensioner av Holmeja Sågverk.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Recension ifrån google:

Recensioner från Google
photo.jpg
Leif Lindqvist
1 recension
för 3 månader sedan
Efter att ha sökt en leverantör av ädelträ under lång tid i mitt närområde, snubblade jag av en tillfällighet över Holmeja Sågverk & Trävaruhandel. Vilket lyckoskott! En kundservice som du bara kan drömma om hos de "stora" leverantörerna ...Mer
photo.jpg
Karl S
1 recension
för 8 månader sedan
Hjälpsamma och bra utbud. Sågade det jag behövde när jag hade särskilda önskemål
photo.jpg
Kristoffer Oppstedt
1 recension
för 5 månader sedan
Jättetrevlig och hjälpsam personal

Så testa med dom ;)

Lycka till

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.