Stenarna har börjat släppa i vår yttertrappa. Hur kan jag fixa det här på bästa sätt?
Nödlösning är PU-stenlim, men helst använder jag någon form av bruk om det finns och är möjligt?

Behöver jag fixa själva insidan? Jag är oklar på hur konstruktionen är, men det vore skönt att inte behöva riva hela trappan och börja om.

Skadad yttertrappa där stenar har släppt med synligt sprucket och löst bruk.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Skador på yttertrappa där stenplattor släppt och exponerat underlagen.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
svirrsvirr
  • Laddar…
Biltemas stenlim. Intala dig själv att det är en tillfällig lösning.
 
useless useless skrev:
Biltemas stenlim. Intala dig själv att det är en tillfällig lösning.
Tillfällig lösning är helt ok. Men vill helst undvika polyuretan och andra liknande material om det går.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.