Stenarna har börjat släppa i vår yttertrappa. Hur kan jag fixa det här på bästa sätt?
Nödlösning är PU-stenlim, men helst använder jag någon form av bruk om det finns och är möjligt?
Behöver jag fixa själva insidan? Jag är oklar på hur konstruktionen är, men det vore skönt att inte behöva riva hela trappan och börja om.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder