Kanske fingermassage :)

Kittlar dödsskönt...:)

He he, läcker pryl. Till höger under lilla bilden med Visa/Mastercard etc. kan man se i klartext vad prylen faktiskt används till.

Hehe. Intressant.

Så intressant att jag gjorde en maskinöversättning till engelska av sidan och fick följande:

Plug daktiloadapter Of "vilkus" task. To create adapter for zasovyvaniya it is finger into the electrical rosettes. Daktiloadapter (adapter for it is finger)"vilkus" is developed specially for the amateurs of the connection of electric brush by its own fingers. Many people obtain pleasure from the straight contact with the electrical networks of general use. Usually for these purposes are used the U-shaped fragments of the uninsulated wire, office clips or even usual metallic table forks. All these adaptations are unreliable, short-lived and, which is important, are capable of causing short circuit, zaiskreniye or fire installations

The first two lines of known chetverostish'ya daughter asked in mom candy/mom it said: "sun' finger into the rosette" are the fantasy of the uneducated author. First, for achievement of the result insufficiently one finger. In the second place, all everyday rosettes are projected so that in them even children's finger would not climb through.

"vilkus" by itself does not consume electric power; therefore it it is possible to leave connected to the rosette before the following session.

Inte för att jag blev klokare om vad den ska användas till, men jag gillar textstycket "Many people obtain pleasure from the straight contact with the electrical networks of general use"

Det är helt enkelt en adapter för att kunna njuta av att sticka fingrarna i vägguttaget utan att behöva tråckla in gem eller annat i uttaget för att komma åt den smaskiga elen.

OlaF skrev:
Det är helt enkelt en adapter för att kunna njuta av att sticka fingrarna i vägguttaget utan att behöva tråckla in gem eller annat i uttaget för att komma åt den smaskiga elen.
Äntligen! :)

Man lär sig så länge man lever sägs det ju. Men hur länge man lever beror nog också på "vad" man lär sig.

S-märkning lär nog dröja på den prylen.

Man kanske ska säga till att releasedatum på denna pryl på Ryska marknaden var 2007-04-01 så att ingen här försöker göra en egen variant hemma...

Så bra..... Det finns reseadapter till den om man vill prova utländsk ström och familjeterminal när hela familjen vill vara med.

Det är inte ett vanligt lätttillgängligt jälvmordsredskap bara ?

Jag tänkte börja importera denna, kanske starta en liten butik inriktad mot denna braiga produkt. Vem på elsäkerhetsverket kan ge info om hur denna godkänns för användande i Europa? Någon som vet?

Jag har länge funderat på vad det absolut dummaste jag någonsin sett är, och äntligen - we found a winner...

OlaF skrev:
Man kanske ska säga till att releasedatum på denna pryl på Ryska marknaden var 2007-04-01 så att ingen här försöker göra en egen variant hemma...
Är april skämt en världsomfattande grej?

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.