Min fru fick med en traktor från ett dödsbo.
En ford 5000 1969
Den har

Frontlastare
Snökedjor
Plogblad

Den funkar som den ska så vitt jag vet, kan inget om traktorer. Men den kördes av tidigare ägare regelbundet.

Är säkert svårt att svara på men ett ca pris kanske någon kan beräkna.
 
  • En blå Ford 5000 traktor från 1969 med frontlastare och snökedjor, parkerad vid en röd byggnad.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Jag gissar på 25 - 75 000....

Sälj den på Klaravik ,Blinto eller annan auktionssida så får du veta....
 
Det ser ut att vara en bra lastare och bra tillbehör. Men jag tror att det hamnar i den nedre halvan av det spannet.
 
Jag tror ni kan få 35-45.000 kr för den.
Bra tillbehör som många önskar.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.