percivalor #1 Hobbysnickare · 42 inlägg 15 okt 2019 17:35 percivalor Hobbysnickare 42 inlägg 15 okt 2019 17:35 #1 .. ser det ut så här. Fukt i väggen? Detta är en källarvägg, men mot ett annat rum i källaren (ej mot yttervägg). Spacklade i morse med lättspackel och nu på eftermiddagen/kvällen ser det ut så här. vad göra? Funkar det att måla över? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #fukt-i-källarvägg #spackla #spricka #sprickor
.. ser det ut så här. Fukt i väggen? Detta är en källarvägg, men mot ett annat rum i källaren (ej mot yttervägg). Spacklade i morse med lättspackel och nu på eftermiddagen/kvällen ser det ut så här. vad göra? Funkar det att måla över?
T topmount #2 Husägare · 2 444 inlägg 15 okt 2019 17:39 topmount Husägare 2 444 inlägg 15 okt 2019 17:39 #2 Har väggen varit tapetserade? Ser ut som du spacklat på det undre skiktet i en vävtapet
percivalor #3 Hobbysnickare · 42 inlägg 15 okt 2019 17:48 percivalor Hobbysnickare 42 inlägg 15 okt 2019 17:48 #3 Nej inte tapetserad, men jag nötte ju bort sprickor I flera lager kändes det som, ända in så att man träffade murblocket. men kan jag måla över? Eller kommer det synas igenom? Vad är detta, fukt??
Nej inte tapetserad, men jag nötte ju bort sprickor I flera lager kändes det som, ända in så att man träffade murblocket. men kan jag måla över? Eller kommer det synas igenom? Vad är detta, fukt??