Tanken är nog inte att klippa tre trådar samtidigt utan man använder det urtag som passar bäst.
 
  • Gilla
Allinug
  • Laddar…
A
Åh, jag tänkte att det var någon funktion att klippa tre lika långa trådar med ett snitt, eller att tvinna tre trådar...
 
Kramla
jag tror du är nära sanningen i dina tankar om tre trådar! sen om det nu stämmer kanske någon annan har koll på!
Min tanke är att gammal taggtråd har tre trådar :thumbup:
 
  • Gilla
Allinug
  • Laddar…
Snailman
Kramla skrev:
jag tror du är nära sanningen i dina tankar om tre trådar! sen om det nu stämmer kanske någon annan har koll på!
Min tanke är att gammal taggtråd har tre trådar :thumbup:
Är ju lite roligare än att de gjort tre uttag för att de ska slitas ut lika fort som ett hade gjort?
 
  • Gilla
Allinug
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.