Vad heter sådana här u-formade beslagsdetaljer, som medföljer det här väggfästet för antennmast från biltema.
Okej, jag inser att jag kan åka till biltema och köpa hela väggfästet men jag behöver troligen bara ett och det känns ju onödigt att köpa en pryl för att sedan slänga 80% av den.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Okej, jag inser att jag kan åka till biltema och köpa hela väggfästet men jag behöver troligen bara ett och det känns ju onödigt att köpa en pryl för att sedan slänga 80% av den.
Om det duger med en rund variant så finns det något som heter rundjärnsbygel. Alla VVS-firmor med lager skulle jag tro ha några hemma.
Ved du bara tjockleken på röret så finns det tre alternativ inom din länkade produkt kontra VVS-katalogen:
33,7
42,4
48,3
Självklart passar dessa varianter på dimensioner lite "mitt i mellan" också, ta den som passar bäst. Grundpriser: 8,20 - 10,20 - 12,80 plus moms hos grossist.
Eller här
Ved du bara tjockleken på röret så finns det tre alternativ inom din länkade produkt kontra VVS-katalogen:
33,7
42,4
48,3
Självklart passar dessa varianter på dimensioner lite "mitt i mellan" också, ta den som passar bäst. Grundpriser: 8,20 - 10,20 - 12,80 plus moms hos grossist.
Eller här
Redigerat:
Varför inte rörklammer som oxå finns på biltema? Tex art.nr 79-2332
Klicka här för att svara