Jag fick en gammal kompressor av min far, där tryckströmbrytaren inte satt fast ordentligt, den vobblade om man tog i den och gick att vrida åt båda håll väldigt enkelt med handkraft, och det läckte en massa luft undertill. Så jag tänkte att jag skulle dra några varv gängtejp och skruva fast den ordentligt, men när jag drog åt den så gick den utvändiga gängan på kompressorn av, så jag skulle behöva köpa ett nytt fördelningsrör, eller vad det nu kan heta, har googlat utan framgång. Om någon kunde berätta vad delen heter eller vart jag kan få tag på en så vore jag väldigt tacksam!