Jag lät installera en panasonic inverter wh ux09fe8. Luft/vattenpump -17. Jag eldar när det är svinkallt och dyr el. För ett år sedan märkte jag det kom någon droppe då och då. ( såg det droppade från botten på inne delen) Trädde då en slang där vattnet kom i från. För att undvika eventuella skador inne i pumpen. Nu har det blivit betydligt värre. När jag fyller på nytt vatten Droppar det genast ut igen. Någon som vet vad den här grejen heter och har för funktion?
Antar jag behöver köpa en ny? Den sitter på vänstra sidan högst upp till höger. Tack på förhand