47 166 läst ·
91 svar
47k läst
91 svar
Vad har ni i era snickarbälten?
Gammal tråd men eftersom jag kompletterat min ordinarie utstyrsel nyligen kan jag ju bidra med det:
Fyrkantig sminkspegel i handväskstorlek med plastlock. Förutom att jag numera kan kolla frissan när som helst gjorde den väldig nytta när jag mekade bakom ett veritabelt VVS-ormbo i ett underskåp i köket där sikten framifrån var noll.
Den lilla spegeln bor numera i en av fickorna i mina Carpenterbyxor och kommer att få stanna där.
//Ronnie
Fyrkantig sminkspegel i handväskstorlek med plastlock. Förutom att jag numera kan kolla frissan när som helst gjorde den väldig nytta när jag mekade bakom ett veritabelt VVS-ormbo i ett underskåp i köket där sikten framifrån var noll.
Den lilla spegeln bor numera i en av fickorna i mina Carpenterbyxor och kommer att få stanna där.
//Ronnie
Köpte ett bahco bälte för hemmabruk, men det hänger så fint inne i förrådet, helt oanvänt, Tycker fickorna på byxorna räcker till för skruv, vanliga bra att ha mejslar i benfickan, hammare eventuellt i bakfickan, ( krok på större dragarna)
Och de flesta "måste ha just nu verktyg" i en lite större plano ryggsäck (missade måttstocken ,60cm vattpass,lilla mini-kobenet och diverse tejper mm på bilden)
Och de flesta "måste ha just nu verktyg" i en lite större plano ryggsäck (missade måttstocken ,60cm vattpass,lilla mini-kobenet och diverse tejper mm på bilden)
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara