4 828 198 läst ·
33 459 svar
4828k läst
33,5k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Det kan ju eventuellt vara innehållet i det där glasets fel att dina reparationer inte fungerar ..
Fördelarlocket hamnar under stolen, förgasarn i avgasröret osv ...

Men trevlig helg då!
Jag har en Thornbridge Winter imperial stout här som känns lite bråttom att få tom innan sommaren.
Öppnar den vilken sekund som helst nu.
Fördelarlocket hamnar under stolen, förgasarn i avgasröret osv ...
Men trevlig helg då!
Jag har en Thornbridge Winter imperial stout här som känns lite bråttom att få tom innan sommaren.
Redigerat:
Lösvirkesbyggare
· Gävleborgs
· 2 431 inlägg
Mohahahaha hittade felet 😋✌️Mikael_L skrev:Det kan ju eventuellt vara innehållet i det där glasets fel att dina reparationer inte fungerar ..
Fördelarlocket hamnar under stolen, förgasarn i avgasröret osv ...![]()
Men trevlig helg då!
Nålen i förgasaren tenderade till att fastna 🎉🎉🎉
Körde lite och det var fullt ös 🍾
Utan min grönstedt hade det aldrig gått 💪
Men sen dog den igen.. Misstänkt soppatorsk men vågar inte kolla 😁
Menvafan.. Skål o Trevlig helg 🎉🎉🎉
Micro skrev:
😋 Sköljde faktiskt förgasaren med en skvätt 😇
Man får dela med sig 😊
Ha ha lugnt! Jag är odödlig 😁😁😁
Nu blir det film, Saving Private Ryan på högsta volym 😎
Ja det blev ganska många sekunder, men nu är den öppnad. Och en riktigt rejäl smakupplevelse blev det.Mikael_L skrev:
Idag har jag målat vitt på den vägg som syns i bilden och lite till "hitanför" bilden. Samt klamrat lite kabel där också.
Så nu är snart 1/3 av väggarna i garaget helt klara.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Surt projekt som bara blev kvar att göra efter själva garagebygget. Och varje gång jag varit på väg att ta tag i det har jag bara blivit alldeles matt och gjort något annat. :|
Krattat grenar på gräsmattorna i några timmar.
Samt kånkade ut lite möbler och för första gången så trivdes jag med att sitta stilla och blicka ut över markerna där rådjur betade och andas lugnt till lite musik i lurarna.
Samt kånkade ut lite möbler och för första gången så trivdes jag med att sitta stilla och blicka ut över markerna där rådjur betade och andas lugnt till lite musik i lurarna.
Räfsat ihop mossa, klippt gräset och försökt vertikalskära det. Farsan får titta på maskinen imorgon, jag kommer bara en meter innan den stannar.
Annars fördelade jag högen av singel som legat där sedan i höstas över bilplatsen, det räckte ta mig tusan till hela! Hämtade efter en annons på Blocket "kom och hämta, ta allt så är det gratis".
Annars fördelade jag högen av singel som legat där sedan i höstas över bilplatsen, det räckte ta mig tusan till hela! Hämtade efter en annons på Blocket "kom och hämta, ta allt så är det gratis".
Igår blidde det dammsugning i garaget och plock av sopor (att rensa ett garage är fasiken inte "en piece of cake".. speciellt inte om man haft det som "flyttförråd" sedan man flyttade in..). Vissa saker blir kvar, men mestadels ska placeras om..
Maken spacklade hallen inför tapetsering, han muttrade så det hördes ut till garaget (annat hus) över bubblor på väggarna och snedheten..
...och jag säger glatt "Det ska inte vara en rak vinkel någonstans, i ett gammalt hus..".. haha
Maken spacklade hallen inför tapetsering, han muttrade så det hördes ut till garaget (annat hus) över bubblor på väggarna och snedheten..
...och jag säger glatt "Det ska inte vara en rak vinkel någonstans, i ett gammalt hus..".. haha