4 828 487 läst ·
33 460 svar
4828k läst
33,5k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Grundstött
· Halland
· 28 348 inlägg
Stiligtmkling skrev:
Men jag trodde att buddism och religioner däromkring var starkt emot alkohol.
Kunde du inte tagit ett gammalt tandborstglas i stället?
Riktigt snyggt!mkling skrev:I helgen blev hallväggarna vitmålade och en gammal kvarlämnad buddhastaty hamnade i det lilla 'hålet' , en ficklampa från jula upphängd i en ståltråd fick bli belysning (tills den dagen då jag orkar dra fram el - om det nu någonsin kommer hända)
för att få statyn att levitera så står den på ett gammalt whiskyglas![]()
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Sportlovs aktiviteter (skridskor) på förmiddagen, men på eftermiddagen tog jag mig iväg och handlade OSB till halva källarrummet.
Tänkte handla gips också men bunten som låg överst hade kantskador och jag orkade inte be dom lyfta fram en ny.. :|
Men det blir ändå fler svängar förbi Hedins
Fick inga dosor från Elbutik idag, tror det bidrog till bristen på ork..
Insett att jag lider av syndromet fixa lite här och lite där. Är inte klar på övervåningen men har redan börjat förbereda uppgradering av en del av köket samt börjat fundera på tapetsering av gästrum.
Skärpning nu mao. Får prioritera uppgraderingen av köket för där har jag köpt massa material som står i vägen i arbetsrummet.
Skärpning nu mao. Får prioritera uppgraderingen av köket för där har jag köpt massa material som står i vägen i arbetsrummet.
..känner igen det där, trots att jag tror benhårt på att göra klart en sak i taget.. (Blir aldrig så...) :xCicaro skrev:Insett att jag lider av syndromet fixa lite här och lite där. Är inte klar på övervåningen men har redan börjat förbereda uppgradering av en del av köket samt börjat fundera på tapetsering av gästrum.
Ha ha påminner mig om när jag höll på med huset innan den stora förvandlingen..Snigla skrev:
Blåst ut hela källaren, sprängt ner mig i berget, grävt upp hela tomten och allt såg ut som ett kaos 😬😬😬
Vaknade och kände mig peppad..
Gick ut, tittade mig omkring och tappade suget helt..
Gick ner i källaren.. Tittade mig omkring, gav upp och satte mig med en kaffe i soffan istället 😇
Hemskt när man kommer dit ha ha
Hade stora planer i torsdags att hinna med "det, och det, och kanske det" före jobbet...
Här ser ni resultatet.. 2 skruv och 3 knapptryckningar.
Skönt med ringklocka efter 8år, då det börjar komma kompisar till barnen mm.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Här ser ni resultatet.. 2 skruv och 3 knapptryckningar.
Skönt med ringklocka efter 8år, då det börjar komma kompisar till barnen mm.