Fortsatt bilat upp kaklet i gamla badrummet. Inget superkul jobb. Tittar på ny ytterdörr nu :)

image.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

S
Skooda skrev:
Målat halva taket :) första vändan....
Och andra vändan

Satt upp nya reglar i golv/tak och yttersidorna för den nya väggen mellan toalett och vardagsrum. Skönt att snart ha en vägg igen, öppen planlösning är förvisso modernt, men...

Y
flyttade sopsäckar under tak innan snön kommer
samt städa i garaget.

Om det kommer just nån snö... :confused:

image.jpg
Skapa konto

• Gilla
Jumos
  • Laddar…
Monterat brytskydd på ett par altandörrar.

S
Skooda skrev:
Och andra vändan
Dax för armaturer 😀
image.jpg
Skapa konto

Mikael_L
Lagat den här traditionsenliga "Kyckling i julmustsås" som jag försöker göra en av mellandagarna varje jul
http://www.recepten.se/recept/kyckling_i_julmustsaas.html

Förövrigt tar jag nästan dubbelt med julmust och reducerar ner till lite mindre än hälften i en kastrull först.

Redigerat:
  • Gilla
fgo
  • Laddar…
Mikael_L skrev:
Lagat den här traditionsenliga "Kyckling i julmustsås" som jag försöker göra en av mellandagarna varje jul
[länk]

Förövrigt tar jag nästan dubbelt med julmust och reducerar ner till lite mindre än hälften i en kastrull först.
tack för tipset. Testas under veckan...

Har bilat upp golvet i badrummet. Nu har jag kramp i båda fötterna och båda händerna. Vilket skitjobb :(

Ramnemark, passa dig för vita fingrar :(

Fortsatt med hallen, spackling och slining återstår!
Vi har en väldigt stor hall som är svår att möblera och jag funderar på att dela av den för en walk in closet, men är lite rädd att det blir för mörkt och att fönstren som idag sitter i hallen blir lite konstigt placerade...

• Gilla
Jumos
  • Laddar…
Sandat uppfart och infartsväg som är blank som en skridskobana. Satt golvlister i rum nummer ett, nu är det klart bortsett från att vi väntar på en leverans nya eluttag. Målat sista varvet på ena sidan av dörr nummer två. Börjat tapetsera rum nummer två, fondväggen (som är mycket snyggare i verkligheten) är klar:

image.jpg
Skapa konto

Mjukfogat runt trappen till övervåningen inför tapetsering, ska bli skönt att slippa alla trekvartaliater! :)
Ska även mjukfoga alla steg inför målning av trappen med.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.