4 080 805 läst · 31 072 svar
4081k läst
31,1k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Kontoret eller (I mitt tycke) framtida barnkammaren har nu fått tre lager färg och paneltaket är test laserat på ett par brädor - Snyggt som attan! Bilder kommer upp när taklisterna sitter under morgondagen.
Puh! Onsdag!? - Då får man väl minsann en öl för bra utfört arbete! d^_^b
Puh! Onsdag!? - Då får man väl minsann en öl för bra utfört arbete! d^_^b
IGÅR.. Laserades innertaket och lister åkte upp i kontoret - Satte även fast ett MDF skåp för modem, router, NAS och sådant jobbigt som man bara vill gömma lite.
Ganska precis 23 minuter med GTS10'an följt av Dominon så var det minsann klart! d^_^b
Ganska precis 23 minuter med GTS10'an följt av Dominon så var det minsann klart! d^_^b
IDAG har jag minsann kastat ut masoniten som var spikad på golvet då jag visste att där under döljer sig ett massivt furugolv - En snabb tripp vid 0745 ned till ProRent så var man igång med slipningen - 1245 var jag redan på väg tillbaka med slipen.
Hem och pensel betsa golvet vitt för att sedan lacka på ett varv med Duri Matt Lack - Även det med pensel - 3 varv till blir det nog innan det där är klart.. :wow:
Högerarmen orkar knapp lyfta belöningsölen.. :S
Oj - Lite fel ordning på bilderna.. q(;^
p
Hem och pensel betsa golvet vitt för att sedan lacka på ett varv med Duri Matt Lack - Även det med pensel - 3 varv till blir det nog innan det där är klart.. :wow:
Oj - Lite fel ordning på bilderna.. q(;^
Det golvet verkar bli riktigt snyggt. Nu fick jag inspiration hur jag göra. Du får börja styrketräna så du orkar lyfta ölen även när du jobbat hårt:wow:slacker skrev:IDAG har jag minsann kastat ut masoniten som var spikad på golvet då jag visste att där under döljer sig ett massivt furugolv - En snabb tripp vid 0745 ned till ProRent så var man igång med slipningen - 1245 var jag redan på väg tillbaka med slipen.
Oj - Lite fel ordning på bilderna.. q(;^p
Idag rensade jag bort gamla tegelstenar och brädor på övervåningen så att jag kan börja med golvspånskivorna imorgon.
Smidigt att ha traktorn med lastare så att jag kunde hissa upp skopan och kasta direkt i den från fönstret på övervåningen.
Smidigt att ha traktorn med lastare så att jag kunde hissa upp skopan och kasta direkt i den från fönstret på övervåningen.