4 827 741 läst ·
33 458 svar
4828k läst
33,5k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Lite golvvärme blev inkopplat igår
Logga in
Skapa konto
Samt vattenfelsbrytare
Logga in
Skapa konto
Bild på ett sågat spår till golvvärmen samt en snabb övergång med fräsen
Har även målat sovrummet en gång.. Färgen tog slut halvvägs in på andra varvet...
Med vänlig hälsning, fremax
http://www.vvsonnet.se/sv/radiatorer-element-ventiler-WaterFuse/waterfuse-komplett.phpscim skrev:
Köpte den dock på en nyöppnad site på erbjudande. Tror jag gav prick 7000:- , fick även denna levererad till dörren (!)dagen efter, av ägaren till företaget+presentkort med fraktens värde tillbaka! Visade sig att företaget låg ca 5km från där jag bodde....
Enlig min försäkrings-tjej så ska jag nu få avdrag på försäkringspremien.. Ska ringa för att dubbelkolla.
Är liteosäker än hur den funkar
Det hade jag velat ha till golvvärmen i badrummet, men 7k är mer än vad golvvärmen kostarfremax skrev:[länk]
Köpte den dock på en nyöppnad site på erbjudande. Tror jag gav prick 7000:- , fick även denna levererad till dörren (!)dagen efter, av ägaren till företaget+presentkort med fraktens värde tillbaka! Visade sig att företaget låg ca 5km från där jag bodde....
Enlig min försäkrings-tjej så ska jag nu få avdrag på försäkringspremien.. Ska ringa för att dubbelkolla.
Är liteosäker än hur den funkarmen du får mer info från länken tror jag!
Men huvva! Då tror jag snarare att jag bygger något självfremax skrev:[länk]
Är liteosäker än hur den funkarmen du får mer info från länken tror jag!
Var ledig från jobb igår och har bestämt att detta får bli en "hushelg".
- Bytte blandarna till handfat och dusch i källaren.
- Förberett för att riva ut badkaret från badrummet på ovanvåningen.
- Hängt upp (ytterligare) en tillfällig lampa i vardagsrumstaket (det stora byggprojektet är i vardagsrummet)
- Satt upp nät som delar av halva vardagsrummet för att hålla katten borta från byggprojektet.
- Flyttat stora delar av vårt nya kök som ligger i källaren. Måste komma åt där det låg.
- Satt upp en dörrstopp till ytterdörren. Sen började det tokregna, så det blev inget fäste på dörren idag.
- Rivit bort plåt och foder till fönster/dörrparti, för att undersöka hur det ser ut under inför fönsterbytet.
- Bytte blandarna till handfat och dusch i källaren.
- Förberett för att riva ut badkaret från badrummet på ovanvåningen.
- Hängt upp (ytterligare) en tillfällig lampa i vardagsrumstaket (det stora byggprojektet är i vardagsrummet)
- Satt upp nät som delar av halva vardagsrummet för att hålla katten borta från byggprojektet.
- Flyttat stora delar av vårt nya kök som ligger i källaren. Måste komma åt där det låg.
- Satt upp en dörrstopp till ytterdörren. Sen började det tokregna, så det blev inget fäste på dörren idag.
- Rivit bort plåt och foder till fönster/dörrparti, för att undersöka hur det ser ut under inför fönsterbytet.