4 933 676 läst ·
33 991 svar
4934k läst
34,0k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Påbörjade ommålningen av vardagsrummet i lördags. Har hunnit med två färglager i snedtaket och efter att bilden togs även renoveringsväv på väggen. Ett färglager till ikväll, plus färg på väven, sedan ommöblering i morgon, så att det går att fortsätta med nästa sektion. Har nämligen ingen möjlighet att tömma rummet.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Redigerat:
Klippt häcken. Det finns häck på tre sidor av tomten. Förra ägaren tyckte int edet var kul att klippa häck och struntade därför i det. Nu tio år senare klipper jag ikapp ett helt decenium. Vi kan säga att det handlar om 90 meter häck gånger tre sidor = 270 meter.
Häcken var 3 meter bred och fyra meter hög. nu är den cirka 180 till 190 cm hög och cirka 60 cm bred (får se om den överlever). Vet ni hur mycket ris det blir av detta???? MYCKET!!!
Häcken var 3 meter bred och fyra meter hög. nu är den cirka 180 till 190 cm hög och cirka 60 cm bred (får se om den överlever). Vet ni hur mycket ris det blir av detta???? MYCKET!!!
P
p.lundgren
Husägare
· Värmlänning vilse i Storstockholm
· 750 inlägg
p.lundgren
Husägare
- Värmlänning vilse i Storstockholm
- 750 inlägg
Funderat på om jag ska plana golvet i verkstan med finbetong eller flytspackel, funderar vidare. Skrivit inköpslistor och specat vad elektrikern ska få göra.
Flyttat ett vitrinskåp med sprit i. babysteps but I'm getting there.
Igår flyttade jag soffan, mattan och bordet och tog sedan ett litet glas cognac ur nämnda skåp. Maken har fått skruva på locken på elkontakterna, nåt ska ju han göra också, när han nu inte kan måla tak.
Igår flyttade jag soffan, mattan och bordet och tog sedan ett litet glas cognac ur nämnda skåp. Maken har fått skruva på locken på elkontakterna, nåt ska ju han göra också, när han nu inte kan måla tak.